دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم
سرخط خبرها

رئیس جمهور: کردستان استان شهدا، جانبازان، ایثارگران و چهره‌های ماندگار برای تمام ایران اسلامی است

  • کد خبر: ۱۹۲۱۲۷
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
رئیس جمهور: کردستان استان شهدا، جانبازان، ایثارگران و چهره‌های ماندگار برای تمام ایران اسلامی است
سید ابراهیم رئیسی در دور دوم سفر‌های استانی به کردستان گفت: کردستان استان شهدا، جانبازان و ایثارگران و چهره‌های ماندگار و مفاخر نه فقط برای این استان بلکه برای تمام ایران اسلامی است

به گزارش شهرآرانیوز، رییس جمهور کشورمان که در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر اول و افتتاح ۱۶ کلان پروژه به استان کردستان سفر کرده است در بدو ورود به فرودگاه سنندج گفت: کردستان استان فرهنگ، هنر، صفا  وفا، استان وفاداری به انقلاب اسلامی و پایمردی، مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه سنندج و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اینکه به استان کردستان سفر کرده ام خوشحالم.

رییس جمهور همچنین اظهار کرد: کردستان استان شهدا، جانباران و ایثارگران و چهره های ماندگار و مفاخر نه فقط برای این استان بلکه برای تمام ایران اسلامی است و امروز امنیت این استان مدیون تلاش و مجاهدت مردان و زنانی است که این استان را از لوث وجود گروهک‌ها پاکسازی کردند و زمینه توسعه یافتگی و کار و تلاش را برای استان فراهم نمودند.

آیت الله رئیسی به دور اول سفر خود به استان کردستان اشاره کرد و گفت: در دور اول سفر، ضرورت‌ها شناسایی و کارهایی در نقاط مختلف استان آغاز شد که بسیاری از این طرح‌ها اجرایی شده و به دست توانای جوانان و مدیران باکفایت بخش قابل توجهی از طرحها به ثمر نشسته و بخشی نیز در دست اجراست.

رییس جمهور اظهار کرد: در دور دوم نیز مصوبات دور اول پیگیری شده و مواردی که جزو اولویت هاست و باید انجام شود در دستور کار قرار می گیرد، ضمن اینکه در این سفر به دنبال به ثمر نشستن طرح ها و پروژه ها هستم.

وی یادآور شد: با تلاش ها و پیگیری های مدیران از جمله نماینده مقام معظم رهبری و علمای شیعه وسنی، استاندار و نمایندگان استان در کنار مردم انجام بسیاری از کارها سهل و آسان شده است.

آیت الله رئیسی اظهار کرد: در این سفر نیز در برخی از شهرها حضور یافته و در بخشی از پروژه ها بازدید و جلسه ای با مدیران برای یک گام بلند در جهت توسعه یافتگی استان و رفع مشکلات مردم این منطقه که بسیار مردمان متدین و پایبند به مبانی و اصول انقلاب هستند، انجام می شود.

رئیس جمهور صبح پنجشنبه در بدو ورود به سنندج در فرودگاه این شهر، مورد استقبال نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار و جمعی از مسئولین استانی قرار گرفت.

رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی و وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

حضور در مراسم بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان، افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج، دیدار مردمی در بانه، دیدار با روحانیون، فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه های دکتر رئیسی در سفر به کردستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دور نخست سفر خود ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ به استان کردستان سفر کرد. رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفر دیگری برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرده بود و سفر امروز سومین سفر وی در کمتر از ۱۸ ماه محسوب می شود.
منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->